ETIKETTER

fredag, mars 07, 2008

Få produkter HELT gratis!

För inte alls så längesedan fick jag hem gratis pasta och pastasås från Kungsörnen. Innan dess fick jag hem olika slags soppor från Campbells Deli Soup. Och redan innan dess fick jag pröva på massa olika choklad/karamel bars från Modifast, kycklingfilé från Kronfågel, och pastiller från Wrigleys Extra.

Jag har varit en så kallad
Buzzador ett bra tag nu, det innebär att jag får hem massa saker gratis för att prova på liksom. Det är 100% gratis och dessutom skit kul! :) Syftet är att få prova på produkter innan de kommit ut i butik och då också tipsa sina vänner och bekanta om det.

Vem som helst kan gå med och bli en Buzzador, du också! Allt du behöver göra är att registrera dig här, så kontaktar Buzzador dig via mail.
Vill du först läsa lite mer om att vara
Buzzador, klicka då här.

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hej Maria! Det är jag som skulle skickat glass-halsbandet till dig, men mitt liv har gått före :/ Känns ruttet att det tagit så lång tid. Och nu när jag var beredd att skicka iväg det så upptäcker jag att ditt mail med adress har försvunnit :/

Om du vill ha den så är det bara att skicka adressen igen till; Fian@mixtapedmagazine så får du den nästa vecka :D:D

7 mars 2008 11:33:00  
Anonymous Anonym sa...

Vet du hur lång tid det tar innan man börjar få hem saker att prova på? Läste nåt om att det var en kö-lista man var tvungen att stå i :)

7 mars 2008 13:41:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Fian: jag mailar dig!

Jessica: Det är jätteolika! Vissa kontaktas direkt, jag kontaktades ett halvår efter att jag registrerade mig, och får nu massa saker hela tiden...

7 mars 2008 14:15:00  
Anonymous Anonym sa...

hoppas jag me får snart! :P har inte fått nåt än haha

7 mars 2008 15:58:00  
Anonymous Anonym sa...

så det kostar altså ingenting?

14 mars 2008 19:03:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mirella: Nepp, det kostar ingenting :)

17 mars 2008 21:37:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->