ETIKETTER

tisdag, mars 25, 2008

Ledigheten + tävlingen + de goda nyheterna

Nu är jag tillbaka i Stockholm igen! Har haft en kanonbra helg nere i Jönköping, passade på att träffa en hel del vänner när jag ändå var där :) Miss you guys!

Anyway, tävlingen är nu avslutad. Jisses, kunde aldrig ana att så pass många ville delta. Hur kul som helst ju! Jag kommer att lotta fram 5 vinnare så fort jag får tid. Sedan dyker en ny tävling upp här på bloggen!

Just det, de goda nyhetera!
Jag fick veta att jag fått en systerson! :D
Världens gulligaste desutom!

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅaaa! Graattis melle, vad roooligt! Bebisar är världenssötasteee:)

25 mars 2008 22:11:00  
Anonymous Anonym sa...

grattis till systersonen! =)

26 mars 2008 14:40:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis! :D

27 mars 2008 10:51:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->