ETIKETTER

tisdag, februari 19, 2008

Vårfräscht

Även fast solen börjat titta fram allt mer de senaste dagarna, så blåser det något så fruktansvärt. Skulle själv inte ha något emot att bära någon av ovanstående damers härliga ytterplagg. Gillar verkligen Kate Moss kappa med enkel och nonchalant knäppning. Läckert! Nu när våren snart är här på riktigt kommer jag garanterat att investera i en vit jacka.
Så vem skulle du välja att byta kappa med?
Kristen Bell
, Katherine Heigl eller Kate Moss?
Eget kollage med bilder från InStyle

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag väljer Kristens! Den är skitsnygg!
Vill du ha min adress så du kan skicka hem den till mig? ;)
Hihi
Puss Angelica

19 feb. 2008 14:44:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Angelica: Absolutly!! Gimmie gimmie så skickar jag ;) pussen!

19 feb. 2008 15:02:00  
Blogger Marte sa...

Syns alle tre var fine:) Aller best likte jeg Kate sin tror jeg:D

21 feb. 2008 00:36:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->