ETIKETTER

måndag, februari 25, 2008

Korrigeringspenna från Oriflame

Förra veckan gick jag på Oriflames inflyttningsmingel! Hur trevligt som helst. Det bjöds på champagne och en massa god plockmat och man fick även en liten goodiebag med en dag- och nattcreme. Det bjöds även på manikyrer och handmassage och massage är något som jag sällan tackar nej till. Det var så jäkla avslappnande att jag höll på att somna, haha.

Efter massagen (med väldoftande oljor), fick jag en franskmanikyr. Det var då jag blev presenterad för The Nail Polish Corrector Pen. Det måste vara en av världens bästa uppfinningar? Pennan innehåller nagellacksborttagning så du kan lätt korrigera manikyren om lacket skulle hamna utanför nageln (vilket händer ofta). Såg att den nu säljs för bara 59 krnätet, som hittat ju! Detta är definitivt en produkt som alla nagellacksanvändare borde ha där hemma...

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

hehe tack:D ja har en liknande hehe dö smart. hehe

26 feb. 2008 00:15:00  
Anonymous Anonym sa...

Om man har vägarna förbi Sephora har dom även en från deras eget märke. Jättebra!

//Lina

26 feb. 2008 10:54:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har tänkt beställa en sån, men har helt enkelt inte kommit för mig.. Får nog slå till vid nästa beställning! :)

26 feb. 2008 16:40:00  
Anonymous Anonym sa...

smart uppfinning! :P

27 feb. 2008 08:57:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->