ETIKETTER

söndag, februari 17, 2008

Helgen i bilder

Hej alla! Denna helg blev det inget bloggande eftersom jag åkte hem till Jönköping! Har haft en underbar helg där hemma, saknade familjen så himla mycket! Syrran firade dessutom sin 30-årsdag så det bjöds på trerätters middag, så himla gott!

Tänkte passa på att bjuda på lite bilder från helgen. De första bilderna är från alla hjärtans dag. Karin bjöd SOLO-redaktionen på supersöta cupcakes och chokladpraliner. De var faktiskt lika goda som söta. Mums!

Hur rosorna jag överraskades med såg ut, ser ni på bilderna ovan. Bilderna gör dem inte rättvisa, då rosorna var riktigt långa och stora. Så vackra!

Hamburgartallriken tog jag med i kollaget för att det var så himla gott haha. Syrran (hon jag bor hos här i Sthlm) hade fixat ALLT från scratch och när jag kom hem från jobbet stod allt serverat. Hemlagad colesaw, hamburgare och klyftpotatis. Supergott! Härligt med syskon ;)

Sista bilden tog jag från bilen när vi närmade oss Jönköping. Så himla vackert!
Hur firade du alla hjärtans dag?
Foton: Privata

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

ååå va gott det ätbara ser ut att vara!! :D och söta rosor

18 feb. 2008 12:57:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->