ETIKETTER

fredag, februari 29, 2008

Frukostmöte

Istället för att åka in till kontoret idag, kommer vi på SOLO-redaktionen att bolla lite idéer på café Mocco på Östermalm. Det är främst SOLO nummer 6 som vi ska diskutera över en god frukost. Kommer nog bli riktigt trevligt! Har faktiskt aldrig besökt stället, så det ska bli spännande att se om det lever upp till mina förväntningar. Man har ju hört så himla mycket positivt om det. Hej svejs!

Ps!
Idag är det skottdag! Jag har vanligtvis namnsdag den 28, så nu har jag namnsdag idag istället, den 29! Eller var det igår ändå? Äsch...Är fortfarande glad över det här.
Eget kollage med bilder från Mocco.se och Solomag.se

Etiketter: ,

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

gud vad roligt det verkar vara att praktisera på en modetidning! :) Måste jag också prova på nån gång!

29 feb. 2008 14:13:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Igår var det. Jag heter också Maria nämligen .. :-)

29 feb. 2008 15:19:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Igår var det. Jag heter också Maria nämligen .. :-)

29 feb. 2008 15:19:00  
Anonymous Anonym sa...

Mocco är ett riktigt trevligt café! Måste bara fråga dig, hur gör man för att få vita kanter på bilder? (så som i inlägget vårfräsch nedan). Jag har försökt en massa i Photoshop men det blir inte rätt. Vore tacksam för lite hjälp! =)

29 feb. 2008 16:01:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Hej Maria. Bara undrar vad använder du för stilmall?

29 feb. 2008 16:07:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Maria: Jaa, det är super! =)

MissUD: wohoo, grattis till oss i efterskott haha

Amanda: Så här gör du för att göra en sån där fotoram:
Jag har en svensk version av ps så där heter funktionen "ramlinje". Den hittar du under "redigera". Använder helt enkelt en massa tjocka ramlinjer och sedan en tunn lite mörkare. Då får du ett fint foto =)

Johanna: Mallen jag använder heter MINIMA. =)

1 mars 2008 13:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Myspys

1 mars 2008 14:16:00  
Anonymous Anonym sa...

jag såg dig i solo! :D så duktigt..

2 mars 2008 23:22:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->