ETIKETTER

söndag, januari 13, 2008

You can stand under my umbrella

Puhh. Jag är helt slut. Just nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag av kläder och accessoarer. Håller nämligen på att packar lite inför flytten till Stockholm, därav den sega bloggningen idag. Förutom packning har dagen bestått av städning, film och massa fruktsallad. Har fått en hel del gjort inför flytten och ska nu strax hoppa in i duschen.
Imorgon har jag sovmorgon, men sedan ska jag till skolan för att jobba med vårt projektarbete som handlar om Cocoo.se. Har varit ett roligt arbete där vi designat visitkort, brevpapper och lite annat smått och gott.
Ska försöka att hinna med en runda på stan också. Måste klacka om mina stövlar och dessutom köpa ett par svarta stuprörsjeans. Har provat två par, ett par från Tiger och ett från Nudie, får se vilka jag köper :) En skön låt att lyssna på nu på kvällen är Mandy Moores version av Umbrella. Väldigt harmonisk så här dags, kan säkert uppfattas som slö under dagstid så lyssna på den på kvällen haha =P
Godnatt alla trogna läsare! Duschen ropar på mig, hörs imorgon!
Maria

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jasså:) Vad tyckte du om Clarins primer då? Du det är frågan det, Ibland händer det ju att man kan få hem prover innan om man är osäker.. Det handlar ju ändå om lite pengar så man vill ju att det ska kännas rätt givetvis. Bästa är nog att maila och fråga innan:)

Har också spanat på ett par svarta jeans ifrån Tiger!

14 jan. 2008 09:46:00  
Anonymous Anonym sa...

va spännande maria, jag önskar dig all lycka till!! :D

14 jan. 2008 12:15:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Roligt att flytta till stockholm och få lite miljöombyte! Känner du många där och har du fixat ett bra boende?

14 jan. 2008 13:14:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->