ETIKETTER

onsdag, januari 23, 2008

SOLO är toppen!

Åh vad jag har kul på jobbet! Har precis skrivit klart en intervju och dessutom beställt lite grejer till ett annat roligt jobb! SOLO redaktionen är verkligen toppen! Bilder på oss alla kommer senare ikväll ;) Då ska ni också få se mig tillsammans med snygga Patrick "McDreamy" Dempsey! hihi

Efter jobbet drar jag och
Annika och fikar med Åsa på något mysigt fik, blir nog eller Cafe Mocco eller Foam på öster. Ses vi där? =P Sen ska jag hem och då ska vi fixa lite käk iform av pizza. Mummmms!

Vad ska ni göra ikväll?
Bild från Google

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Det kan jag tänka mig att SOLO är.. Säkert att du inte kan smuggla in mig? ;)

23 jan. 2008 22:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->