ETIKETTER

tisdag, januari 15, 2008

Mitt nya rum del 3

Ni har sett del 1 och del 2, nu är det dags för tredje och sista delen.
På första bilden ser ni min kära garderob vars hyllplan oftastbrukar vara helt kaotiska. Just nu är de halvtomma eftersom jag packat till Sthlms flytten. Anyway, de blommiga schablonerna kommer från IKEA och finns även i svart. På denna bild ser ni även listerna runt taket som jag själv målat vita. De var fult bruna tidigare.

Lampan. Hahahahahahaha ingen kommentar! Blä.

I den stora hyllan förvarar jag allt möjligt som smycken, dvd-filmer, parfymer, krämer, smink, hårprodukter, böcker och nagellack. Någon gång kanske jag visar min onödigt stora samlig :)

På nästa bild ser ni min fula gula dörr med snygga McDreamy hihi. Kollar ni riktigt noga så ser ni et par stora korgar under sängen. I dem förvarar jag alla mina finskor och alla väskor.
Eget kollage med privata bilder

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hehe, rolig lapp på dörren. :)
Schablonerna är underbara!

15 jan. 2008 20:51:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->