ETIKETTER

fredag, januari 25, 2008

Jobb på SOLO

Hej hopp! Sitter och skriver rent en interbvju jag just gjort, kan tyvärr inte avslöja vem det är, det får ni se i SOLO nr 4 =) I SOLO nr 4 kommer jag dessutom ha med 2 andra jobb. I SOLO nr 3 har jag med ett jobb som jag gjort iaf, plus att jag gjort lite annat research jobb =)

Efter jobbet åker jag iväg på after work på någon restaurang med alla andra från klassen som praktiserar i sthlmsområdet. Vi är ett ganska stort gäng faktiskt så ska bli kul att se vad alla har att säga om sin första vecka.
Bild från Google

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Unknown sa...

Jag visste inte att du också var nominerad i the Fabbies fashion blog awards?! GRATTIS!!!

26 jan. 2008 07:42:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->