ETIKETTER

torsdag, januari 03, 2008

Hokus Pokus Sim Sala Bim

Nä, trolla kan jag inte. Men om jag kunde så skulle jag trolla fram denna outfit så att den kunde flytta in i min garderob. Älskar den lila tonen på klänningen, känns lite magisk på något sätt... =P Jag blir tokig bara jag ser på den snygga väskan, vill ha! Med de rätta skorna och de rätta accesoarerna så kan denna rätt så enkla outfit bli rätt så festlig.

Klänning från Alexander McQueen
Armband från Cocoo
Stövlar från Miu Miu
Väska från Balenciaga
Eget kollage med bilder från ovanstående länkar

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

supersnyggt

4 jan. 2008 00:50:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Sjukt snygg väska! påminner lite om en Vanessa Hudgens har. Fast tror hon har gulddetaljer..

4 jan. 2008 17:19:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->