ETIKETTER

måndag, januari 21, 2008

Första dagen på SOLO

Tjoho! Första dagen hos SOLO och jag har haft en riktigt bra dag! Är lite halvtrött, men det beror väl på att jag inte haft så här långa dagar tidigare. I skolan gick jag bara några timmar. Men jag trivs! Alla här på SOLO är verkligen supertrevliga! Praktiken här kommer att vara vara underbar! Har fått eget skrivbord med dator och tillbehör Kan för övrigt säga att jag delar skrivbord med Elin Kling hihi... Ska fortsätta jobba nu! Ciao!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Olalaa va späänade de måste vara :D Kul att du trivs!

21 jan. 2008 16:54:00  
Anonymous Anonym sa...

låter häärligt! :)

21 jan. 2008 18:30:00  
Anonymous Anonym sa...

åh vilken kul praktikplats! hur fick du den? praktiserar du där från universitetet eller någon speciell kurs? :)

21 jan. 2008 23:00:00  
Anonymous Anonym sa...

Shit va kul praktikplats! Vad har du för arbetsuppgifter då? Kommer din närvaro göra avstamp i tidningen?

22 jan. 2008 00:41:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->