ETIKETTER

söndag, januari 13, 2008

Film i ikväll

Tv 4 visar denna komedi klockan 17:55. Jag har faktiskt redan sett den men det var väldigt länge sedan och jag minns inte så mycket från den. Därför tänkte jag passa på att se den nu igen. Personligen är jag väldigt förtjust i indiska filmer och just denna film är väl inte en traditionell indisk film, som jag föredrar, då denna är en amerikansk produktion med bl.a. Heather Graham i en av rollerna. Indisk eller inte, minns i alla fall att den var rolig och underhållande :) Missa inte!

The Guru
Amerikansk komedi från 2002. Ramu Gupta är en ung indisk danslärare som blir lockad av en vän att flytta till New York. Men när han kommer dit visar det sig att vännen ljugit om sina framgångar. Ramu bestämmer sig trots allt för att försöka sig på en filmkarriär och lyckas få en roll, som visar sig vara i en porrfilm.
(Källa: Tv 4)
Eget kollage med bilder från Imdb och Google

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Vera sa...

aha, den filmen har jag inte sett. oj, den går nu. ska kasta ett öga på teven ;)

13 jan. 2008 18:16:00  
Anonymous Anonym sa...

fanken, jag missa den! :P

14 jan. 2008 12:15:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->