ETIKETTER

lördag, januari 26, 2008

The Fashion Blog Awards 2008 + besök i Uppsala

Halloj! Jag vet att jag är super dålig på att uppdatera här på bloggen, men jag lovar det kommer bli ändring på det! Hade tänkt att blogga en hel del nu till helgen men istället blev det en spontan resa upp till Uppsala. Har varit i staden sedan igår och åker hem ikväll eller imorgon... Just nu mumsar jag på årets första semla. Gott, fast har aldrig riktigt gillat mandelmassa, den skrapas alltid bort!

Något riktigt roligt som har hänt är att jag har blivit nominerad i två stycken olika Blog Awards! Det är helt sjukt! Skulle uppskatta om ni alla ville rösta på mig!

- Den ena, The 2008 Fabbies - Fashion Blog Award, hittar du en länk till här (och även i den högra spalten). Här kan du rösta på mig.

- Den andra blogg nomineringen är Trendora Lifestyle Award 2008. Mer info om det här.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger SOLO sa...

Hola Maria!
Hoppas din helg är skön. Titta gärna in på SOLOs ytterst nyproducerade blogg!
Xoxo,
Karin

26 jan. 2008 19:40:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->