ETIKETTER

fredag, januari 25, 2008

Dagen efter Rockbjörnen...

Tjena! Sorry för den dåliga uppdateringen, var på Rockbjörnen igår så blev lite stressigt efter jobbet. Jag både filma och tog massa bilder, så allt det kommer upp senare idag! Smockat med kändisar var det i alla fall! Kan redan nu säga att jag hade jätte kul! :)

Har precis satt mig vid mitt skrivbord och fixat mig en kopp te. Ska i eftermiddag fixa en intervju och nu ska jag sätta igång med ett annat jobb. Hörs sen!

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Så spännande ! Vad roligt för dig!

25 jan. 2008 10:50:00  
Anonymous Anonym sa...

Så kul!

26 jan. 2008 12:32:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->