ETIKETTER

söndag, januari 20, 2008

Bröllopsfixaren & Hämnden är ljuv

Tv 3 visar denna lättsamma komedi som är bjuder på en hel del romantik. Har sett denna film tidigare och jag gillar den faktiskt. Kanske beror det på snygga Justin Chambers som spelar Alex Karev i Grey's Anatomy. I filmen spelar han Jennifer Lopez italienska pojkvän. Förutom dessa så finns även MatthewMcConaughey med i filmen. Filmen börjar kl 21:00.

The Wedding Planner
Amerikansk komedi från 2001. Marias jobb är att planera och organisera bröllop och hon är så upptagen av jobbet att hon inte hinner med sitt eget privatliv. Men när hon väl träffar sin drömman, visar det sig att han redan är förlovad med en av hennes klienter.
(Källa: tv.nu)

Vill ni inte se den så finns det en annan bra på Kanal 5 kl 20:00 med Meg Ryan, nämligen "Hämnden är ljuv".

Hämnden är ljuv
Amerikansk komedi från 1997. Sam överges av Linda när hon träffar en fransman och hans värld rasar samman. Den svartsjuke Sam hyr en lägenhet mittemot fransmannens för att kunna följa deras minsta steg. En kväll får han besök av Maggie, fransmannens förra flickvän.
(Källa: tv.nu)

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

ja jag håller med. varje gång jag kommer till jobbet så fryser jag eftersom jag endast har en t-shirt och man inte riktigt kommit igång än så brukar fixa mig en för att bli varm.
jag har varken 3an eller 5an :D haha
men har redan sett båda filmerna.

20 jan. 2008 22:42:00  
Anonymous Anonym sa...

jag såg Bröllopsfixaren, den e bra :P

21 jan. 2008 07:18:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->