ETIKETTER

torsdag, januari 24, 2008

Bakom kulisserna hos SOLO redaktionen

Här kommer lite bilder från världens bästa, goaste, trevligaste och finaste gäng, nämligen redaktionen på SOLO :) Chefredaktören Karin är verkligen en superbra och duktig chef. Jag vet inte hur många gånger jag påpekat detta tidigare, men jag trivs verkligen kanonbra. Alla är verkligen riktigt trevliga och hjälpsamma. Jag vet inte hur många gånger jag öst på frågor till både Karin och Carin men de är alltid lika hjälpsamma :) Känns skönt då det är mycket nytt att ta in nu första veckan, men jag lär mig mer och mer för varje dag. Känner verkligen att jag har hittat rätt grej för mig! Har hitills varit ivrig att komma iväg till jobbet varje dag och sen är det dessutom svårt att slita sig ifrån jobbet när det väl är dags att åka hem. Trodde inte man kunde känna såhär för ett arbete, men det göre! :)

Min kompis Annika som gör sin praktik hos SOLO G fick också vara med på bild ;) Hon, jag och Åsa fick till Foam och fikade igår kväll efter jobbet. Jätte mysigt café med lika mysig inredning. Jag beställde en god varm choklad och där satt vi i några timmar och snackade om allt mellan himmel och jord.
Nu ska jag börja jobba! //Maria

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Låter ju som en jättebra och rolig praktikplats! =)

24 jan. 2008 10:34:00  
Anonymous Anonym sa...

va roligt, ser stressigt ut med alla grejer på skrivborden och post-its lappar :P är de stressigt? kram

24 jan. 2008 15:22:00  
Anonymous Anonym sa...

Du har ju en iMac dator också, inte illa! :P Kanske därför det är kul... =D

24 jan. 2008 17:19:00  
Anonymous Rebeccaa sa...

Vad heter Fonten du skrivit "Bästa gänget på SOLO!" med? :)<3

26 sep. 2009 00:18:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->