ETIKETTER

söndag, december 30, 2007

Vem väljer du?

Både Vanessa Hudgens och Julianne Hough har valt att bära klänningen från Jay Godfrey. Rosetten över ena axeln lyfter upp hela klänningen som annars är väldigt enkel. Vanessa bar sin svarta på Hairspray premiären och Julianne sin rosa på premiären av filmen Förtrollad (som jag måste se, McDreamy är ju med!).

Själv tycker jag den rosa är för sockersöt, den svarta är nog mer min stil. Vem tycker du valde rätt färg och vem bär den bäst? Gör ditt val! ;)
Eget kollage med bilder från Faded Youth Blog

Etiketter:

5 Comments:

Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Tycker nog Vanessa. Hon är riktigt söt i den! Matchat med snygga accesoarer och snygg håruppsättning. Som gjord för henne. :D

30 dec. 2007 18:21:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag tycker att Vanessa bär den bäst och jag gillar den bäst i svart. Den andra var lite för rosa.

30 dec. 2007 19:12:00  
Anonymous Anonym sa...

Vanessa's

30 dec. 2007 19:38:00  
Anonymous Anonym sa...

vanessa! :D

1 jan. 2008 21:38:00  
Anonymous Anonym sa...

jag tycker vanessa hudgens lätt!!!!!!!!!!!!!!

11 maj 2009 19:09:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->