ETIKETTER

onsdag, december 12, 2007

TÄVLING!

Dags för tävling igen! I potten finns ett smink-kit från Easy Looks (Silver Nights Look) och ett matchande silvrigt nagellack från Mavala! Det enda du behöver göra för att delta är att lämna en kommentar i detta inlägg om vad du vill se mer utav här i bloggen? Kan vara ett helt nytt område, det är helt upp till dig! Nya och gamla läsare är välkomna att delta! Så sätt igång, är jätte nyfiken!

Tävlingen kan avslutas när som helst, vid en hemlig tidpunkt, så passa på att kommentera nu! Kan avslöja att vinnaren koras innan söndag i alla fall.
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

Etiketter:

13 Comments:

Anonymous Anonym sa...

älskar din blogg, det skulle dock vara trevligt med lite mer kändis-inlägg :)

12 dec. 2007 14:23:00  
Anonymous Anonym sa...

jag vill se outfitbilder. alltså på dej, på vad du har på dej.

12 dec. 2007 16:14:00  
Blogger Unknown sa...

Kändisskvaller skulle jag vilja se mer av!!!

En sak jag gillar med din blogg är layouten den ser grymt proffsig ut och p.g.a det har jag fått för mig att du skulle vara grym på inredning och sånt, om det är så, skulle det vara kul med inrednings-inlägg. Annars tycker jag att din blogg är riktigt bra, innehållsmässigt och layoutmässigt, till skillnad från många andra bloggar (i won't say no name).

Jag skulle nästa kunna skriva hur mycket som helst. Men jag stoppar nu.

12 dec. 2007 17:03:00  
Anonymous Anonym sa...

Mer dagens outfit på dig själv! Jätte bra blogg :)

12 dec. 2007 17:14:00  
Anonymous Anonym sa...

Mer dagens outfit på dig själv! Jätte bra blogg :)

12 dec. 2007 17:14:00  
Anonymous Anonym sa...

Ja du, som du vet gillar jag din blogg riktigt mycket. Både innehållsmässigt och lay-out mässigt.
Men, skulle det vara något så lite mer om kändisar.. och kanske lite mer "save or spend -tips" eller varför inte några önske-outfits :)

12 dec. 2007 17:17:00  
Anonymous Anonym sa...

Kul med tävling! :D Din blogg inehåller typ redan allt roligt! Lite mer skvaller kanske haha.. Fler inspirerande bilder på folk med snygga outfits =)

12 dec. 2007 17:54:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag skulle vilja se fler budgettips. Visst är det kul med dyra grejer..men ibland är det kul med nått man har råd med också=)

12 dec. 2007 20:00:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Det första jag kom att tänka på var mera outfiter (alltså på dig själv). Som många också redan har sagt skulle det vara kul med lite kändisskvaller. Din blogg inehåller redan så mycket roligt. Jag kan inte komma på så mycket jag saknar.. Det är också kul med alla tävlingar du håller och resentioner av filmer m.m. Det är alltid trevligt att läsa bloggen för man vet aldrig vad du kommer att skriva om.
Jag skulle vilja se mer av "tips", som inlägget där du skrev om hemmagjorda kurer.
Och som nadde sa; lite inredning. Men vi vill ju fortfarande ha en mode blogg ;)
En sak som jag alltid tycker är kul är att fi kika in i andras garderober, alltså outfits som jag skrev förrut. Det tycker jag är en sak du borde satsa mera på.
Men det går inte klaga, för det kan inte bli så mycket bättre än vbad det är ;)

13 dec. 2007 07:46:00  
Anonymous Anonym sa...

hejsan! :) va kul med dina tävlingar. Haha, hittade din blogg för någon timme sen och sen dess har jag gått igenom dom senaste inläggerna. Och det är verkligen inte sista gången jag kollar in den! ;) Du skriver så bra, och om roliga grejer! Hmm, vad ska du förbättra? Layouten ;P Jag älskar dina bilder som du gör! Och älskar headern på layouten, men du kan väl göra den lite mindre? Och gärna byta designen, så den ser "fräschare" ut ;P annars tkr jag att du har roliga och läsvärda inlägg... :)skvaller och fina outfits till billiga priser skulle funka ;)

13 dec. 2007 16:47:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Kale: Va kul! Välkommen hit! Haha headern är bara tillfällig, det är en Christmas-edition, den är annars mer stilren :) Efter jul kommer den gamla vanliga tillbaka! Men tack för tipsen, uppskattar alla tips! //Maria

13 dec. 2007 16:55:00  
Anonymous Anonym sa...

Din blogg handlar mycket om kändisar, mode och budget. Jag skulle vilja se mer av dig som person. Du skulle tillexempel kunna visa outfits, visa din personlighet mer genom att beskriva och framföra vad du har gjort(betydande saker) eller vad du tänker göra. För mig skall en blogg reflektera personen i fråga, din blogg reflekterar dina intressen men inte så mycket din personlighet. Det skulle jag vilja se mer av!
Jätte bra och intressant blogg för övrigt!

// Http://JasmineB.blogg.se

14 dec. 2007 20:17:00  
Anonymous Anonym sa...

Fler outfits bilder och shoppingtips. Annars är ju bloggen bra redan som den är också:)

15 dec. 2007 20:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->