ETIKETTER

onsdag, december 12, 2007

Spara eller Slösa?

Louboutins coola ankleboots med inbyggd platå är inte de billigaste skor jag stött på. Därför är det kanonbra att det finns billigare alternativ. Steve Madden har skapat ett par liknande faktiskt, ja jag tycker de är riktigt lika. De allra största skillnaderna är väl färgen på knapparna och den vita nyansen. Själv kan jag inte ha så pass höga klackar, då blir jag för lång! Tycker ni inte skorna påminner om hundar? Haha, tror det är den svarta nosen som bringar fram den bilden :)

Etiketter: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

oj nästan ingen skillnad alls ju :D

12 dec. 2007 19:37:00  
Blogger Ivana sa...

Nyansen var mycket finare på de dyrare men annars var det verkligen inte skillnad. Men de billigare ser inte så jäkla sköna ut att ha på sig heller.

12 dec. 2007 19:52:00  
Anonymous Anonym sa...

Oj de va stor skillnad på priset.. Men de va inte så jättefina tycker jag..

12 dec. 2007 22:24:00  
Anonymous Anonym sa...

Coolaste skorna!!! Steve Madden ser mkt skönare ut och till en bra prislapp. Steve Madden finns numera att beställa från sverige - www.stevemadden.se

19 dec. 2007 10:34:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->