ETIKETTER

fredag, december 14, 2007

Sarah Jessica Parker - budget special

Såg denna bildSarah Jessica Parker hos Lolita och föll direkt! Speciellt för hennes skor som ligger i fokus. Jag har ju fått många önskemål av er läsare att tipsa om budgetkläder som inte är så svåra att få tag på, så tänkte slå två flugor i en smäll genom att tipsa om en likadan outfit, fast i budget-version (till skillnad från alla andra önskeoutfit som alltid är svindyra). Bytte dock ute hennes blåa topp mot en i turkos som matchar skorna ;P Det är dessutom inte bara SJP som bär leopard för tillfället. Jag ska börja använda min!

Leopardscarf från Josefssons
Topp från H&M
Kavaj från H&M
Väska från Lindex
Jeans från H&M
Pumps från Steve Madden
Eget kollage med bilder från Lolita och ovanstående företag

Etiketter: , , ,

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Sånt här gillar vi! :)

14 dec. 2007 13:45:00  
Anonymous Anonym sa...

älskar jeanse,scarfen & tröjan =)
skorna var också riktigt fina fast dom passar inte mig =P

14 dec. 2007 14:11:00  
Anonymous Anonym sa...

Guu vilket bra inlägg! Jag ska nog leta fram min leoprad scarf som jag hade förra året... ha en trevlig kväll =)

14 dec. 2007 17:43:00  
Anonymous Anonym sa...

va duktigt gjort! :D och de va en snygg och enkel outfit!

15 dec. 2007 09:55:00  
Blogger Carro sa...

Klockren outfit! Hörde att Steve Madden öppnat webbshop - www.stevemadden.se - Äntligen!!!

19 dec. 2007 10:37:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->