ETIKETTER

torsdag, december 13, 2007

Howie har gift sig

Nej men titta vad jag hitta! Bilder från Howie Doroughs bröllop! Ja, ni vet Howie från The Backstreet Boys. Vad hände egntligen med deras comeback? Har själv bara hört en låt, sen försvann de? Anyway, jag var helt såld på det här bandet när jag var yngre och jag kan avslöja att om de skulle hålla en konsert idag så skulle jag gå - lätt! Min favorit har alltid varit Brian Littrell haha... Tyckte ni om BSB? Vem var er favorit?

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jo, jag diggade dem när jag var liten, Nick Carter var min första kärlek typ ^^

www.shoppoholic.blogg.se

13 dec. 2007 14:27:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->