ETIKETTER

torsdag, december 13, 2007

Festliga kuvertväskor till bra pris

Härom dagen fick jag hem min beställning från H&M. Den innehöll bl.a. den svarta kuvertväskan som jag klickade hem på rean. Kan bara säga att den är mycket, mycket snyggare i verkligheten än på bild! Sjukt bra pris på den nu dessutom. Den glittriga kuvertväskan till höger är också den från H&M. Köpte den för ett tag sedan för jag tyckte den var läcker. Materialet är ganska hårt, men det är ju inget som syns så därför köpte jag den ändå haha.
Eget kollage med privata bilder

Etiketter: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag har också en såndär glittrig, fast i rosa :) Ultimata partyväskan ju!

www.shoppoholic.blogg.se

13 dec. 2007 18:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Alltså den sägs ju ge resultat på fina linjer och mindre synliga rynkor samt ge lite smidigare, mjukare hy. 30+ är nog en åldersgrupp som passar bäst in på beskrivningen men många krämer kan ju användas i förebyggande syfte också. Jag hade först tänk spara den tills min tid är inne (hoppas den aldrig kommer) men krämen ska ju även ge mycket lyster också så den ska defenitivt provas nu också:)


Gud vilka fina väskor=)

13 dec. 2007 21:38:00  
Blogger Ivana sa...

Wow, den där glittriga var supersnygg, jag är en sucker för kuvertväskor!

13 dec. 2007 23:49:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->