ETIKETTER

onsdag, december 19, 2007

Aprikosrosa

Jag föll direkt för färgen när jag såg läppstiftet på både Elin och Therez. Själva stiftet ser ut att vara oranget, men när det appliceras så får läpparna en fin aprikosrosa färg, precis som bilden på Elin här ovan. Det är andra gången jag handlar läppstift från Make Up Store och jag är helnöjd eftersom deras läppstift inte kladdar och lämnar inga märken efter sig när man exempelvis dricker ur ett glas (har testat haha). Dessutom sitter färgen kvar ett bra tag. Topp betyg!

Ps!
Ser ni Elins orangea nagellack? Läckert! Sånt ska jag också köpa ;P Ds!
Eget kollage med privat bild och bild från Elin Kling

Etiketter: ,

6 Comments:

Blogger Ivana sa...

Åh vilken snygg färg! Frågan är bara om man själv skulle passa i det med tanke på den gula undertonen som jag har i ansiktet. Kanske ser orange ut på mig haha!

19 dec. 2007 16:15:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ivana: gå till makeupstore och rova, så gjorde jag =) haha nej nej, den är verkligen rosig av sig fastän dne ser så himla orange ut.. testa =)

19 dec. 2007 16:36:00  
Blogger Renate sa...

Herlig farge!

29 dec. 2007 15:40:00  
Anonymous Anonym sa...

vilken fin färg :) vad heter den?

30 dec. 2007 16:50:00  
Anonymous Denice sa...

Vad heter läppstiftet? :D Kramar Denice.E ps. tacksam för svar! ;P;P

28 mars 2011 20:17:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Denice: Det heter Prairie :)

29 mars 2011 10:50:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->