ETIKETTER

fredag, november 16, 2007

Vinnarna är:

FÖRLÅT! Vet att ni väntat på att få höra vem som vunnit tävlingarna, har bara så mycket att göra. Har inte haft tid förräns nu (har egentligen inte tid nu heller). Det var riktigt många som gissade rätt på tävling nr 2, sjukt duktigt! Kommer naturligtvis publicera de rätta svaren senare då jag får tillfälle!

Vinster i tävling nr 1:
Skönhetskit med blandade produkter från bl.a. Lancome!
♥ Ett presentkort hos Cocoo.se med 30% på allt!
Vinnaren är Dress Like a Princess!
Grattis! Maila mig din adress så skickar jag goodiebagen!

Och slutligen, vinster i tävling nr 2:
Grey's Anatomy DVD, säsong 1 & 2!
♥ Ett presentkort hos Cocoo.se med 30 % på allt!
♥ Chokladask med praliner från Ferrero Rocher!
Vinnaren är A. Danielsson!
Grattis! Jag skickar dina vinster på posten!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jättefin blogg!

16 nov. 2007 21:33:00  
Anonymous Anonym sa...

är du med i bloggkoll? om inte bli med för jag vill bevaka dig (: puss!

17 nov. 2007 03:13:00  
Blogger Sabine sa...

Grattis grattis grattis på er!

17 nov. 2007 11:32:00  
Anonymous Anonym sa...

Va!? Vann jag :)
Åååh gud vad roligt, tack tack tack gumman!

Kram

17 nov. 2007 13:02:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->