ETIKETTER

söndag, november 11, 2007

Sluta kopiera mig!!!

Blir så himla förbannad! Fick ett tips av en läsare om att en tjej har kopierat min header. Nämligen Lina Tallberger i "Linas Garderober". Så himla tråkigt när folk kopierar saker som man själv lagt ner mycket tid på för att göra speciellt och unikt. Ush! Jag har rättigheterna över headern och jag förstår inte hur folk tänker när de kopierar? Seriöst?! Urrrghhh! Jag blir sällan arg, har aldrig skrivit om negativa saker på bloggen, men nu har det gått för långt!
Jag kräver att du tar bort den, annars blir du anmäld!

Etiketter:

11 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Gud va lågt av henne! Borde bli avstängd!

11 nov. 2007 12:36:00  
Anonymous Anonym sa...

Så trist! En miljard människor har tagit samma bakgrund som jag. Det är min pojkvän som har gjort om en annan bakgrund till just de färger jag har, så det är 100% säkert att de tagit den från mig. Än värre är det ju när de tar hela din header så där! Tråkigt att folk aldrig kan komma på något eget! När jag ser en design jag gillar snor jag ju inte den rätt av...

11 nov. 2007 12:36:00  
Blogger Madelen sa...

Folk har stulit hela kollage av mig och envisats om att dem gjort dessa själva. Helt cp.

11 nov. 2007 12:49:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

DonnaSandra: Ellerhur! Blir så himla arg. Förstår verkligen inte hur folk tänker när de kopierar... Så tråkigt att duockså varit med om det! Känns extra tråkigt när man vet att man lagt nertid på att det ska kännas unikt och speciellt liksom...

Madelen: Gud va hemskt! Hur orkar folk hålla på?! Blir så arg!

11 nov. 2007 12:51:00  
Anonymous Anonym sa...

Usch och fy säger jag bara. Det är så jobbigt och trist när det händer. Har varit med om det ett antal gånger själv och visst blir man förbannad.

11 nov. 2007 13:40:00  
Anonymous Anonym sa...

vad tråkigt! vilken dålig fantasi de personerna måste ha - och jag förstår inte hur det kan vara kul att ha något på sin blogg som man inte gjort själv...

11 nov. 2007 13:59:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Mickan & Emma: Ja det är verkligen tråkigt! Ellerhur, hur kul är det att ha saker som man inte gjort själv? Trist att sånt händer...

11 nov. 2007 14:10:00  
Anonymous Anonym sa...

Tycker att du ska kontakta annonsören/annonsörerna på hennes blogg. Tror inte de vill ha något med henne att göra efter detta.

11 nov. 2007 17:57:00  
Anonymous Anonym sa...

Usch så störigt :S Alltså jag hade lånat en bild ur din blogg som jag använde i ett inlägg nyss, men jag har förstås nämnt varifrån jag tagit den, så antar att det är ok då? :) Om inte får du hojta till :P Men usch för att sno andras material bara sådär..! >:( För min del är det ok att folk använder ens kollage och så, bara det framkommer tydligt att det är jag som gjort dem.

11 nov. 2007 18:19:00  
Anonymous Anonym sa...

Svar: Ja, tänkte det jag med, men påpekade för säkerhetsskull så jag inte går och får nån arg bloggerska efter mig ;)

11 nov. 2007 19:28:00  
Blogger Stina Nilsson sa...

Nej det är inte kul alls. Jag har också fått en del kollage och bakgrunder kopierade. Det värsta var ändå tjejen som tog en av mina illustrationer och skrev "den här ritade jag" under.. Skumt! Man vet inte om man skall skratta eller gråta.

27 nov. 2007 22:11:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->