ETIKETTER

onsdag, november 14, 2007

HJÄLP! Hur blir jag en hippie?

I år är det grabbarnas tur (på Högskolan i Jönköping) att ordna den traditionella middagssittningen, dvs Dammiddagen. I år har middagen olika musikstilar som tema och jag och några väninnor ska gå som hippies. Tänkte höra med er läsare om ni har några bra tips? Vill fortfarande vara snyggt klädd, så tror det blir en klänning med skärp i midjan? Ett smalt band runt huvudet och ett par peace-örhängen? Vad säger ni? Skor då? Hjälp! Har ni några bra tips?

Etiketter: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag har ungefär samma problem!! Ska på sitting med temat woodstock 69, och jag har inte en aning vad jag ska ha på mig!!

14 nov. 2007 14:50:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Vida jeans och fladdrig top?

15 nov. 2007 11:09:00  
Anonymous Anonym sa...

jag har ingen aning :P men band runt huvudet är iaf jättebra !

15 nov. 2007 14:00:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->