ETIKETTER

fredag, november 09, 2007

H&M kompenserar efter gårdagen

Igår natt krigade jag och min väninna Daniella på H&M:s hemsida (som krashade gång på gång) och slutligen så lyckades Daniella få tag på lite nice stuff från Cavalli-kollektionen. Till mig förstås. Haha. Världens bästa Daniella! TACK! Mer om detta senare...

Anywho, ser att H&M har fått in massa annat gott på hemsidan, bland annat finfina skor i olika färger för bara 200 kr! Galet. Klänningar har de också fått in, väldigt fina blåsor faktiskt. Till jul kan jag tänka mig att ha den svarta i nedre vänstra hörnet och till nyår den silvriga i övre högra hörnet! Helt fab! Fina kuvertväskor har de också fått in!

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Vera sa...

jag gav upp efter 20 minuter :(

9 nov. 2007 13:11:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Vera: Vi höll på i mer än en timma! Det var helt galet!

9 nov. 2007 15:06:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->