ETIKETTER

måndag, oktober 01, 2007

Topp eller Flopp - Vanessa Minnilo

Topp 58 %
Flopp 42 %
Antal röster: 234

För ett tag sedan fick ni rösta topp eller flopp på Vanessa Minnilos outift och det blev en ganska jämn kamp, men det blev tillslut topp förr hennes klänning från Tracy Reese.
Jag vet inte om jag skulle kunna ha på mig en sådan klänning, den känns lite för flickig och romantisk, men den klär Vanessa. Hon brukar faktiskt ofta ha sådana söta och flickiga klänningar när jag tänker efter...

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Ivana sa...

Tycker klänningen är heeelt underbar. Ja jag är en sån där flickig liten jävel, eller jag tycker egentligen om det mesta så allt funkar :)

1 okt. 2007 23:09:00  
Blogger Sabine sa...

Nja, den funkar inte för mig. Har för mig att jag röstade flopp.. Tycker mönstret känns som en soffa hos en mormor... :P

2 okt. 2007 14:13:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

På henne passar det men jag skulle inte köpa den själv.

3 okt. 2007 11:23:00  
Anonymous Anonym sa...

hmm hade nog röstat för flopp... lite mycket blommor för min smak..

3 okt. 2007 17:01:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

joo, lite för mycket "mönster". Blir för mycket lixom.. Modellen är snygg och färgerna passar Vanessa jätte bra i. Men ingen klänning jag skulle gå och köpa själv. Vanessa har tur och passar i nästan allt. Hon är söt i klänningen, men röstar nog ändo flopp..

4 okt. 2007 14:55:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->