ETIKETTER

måndag, oktober 08, 2007

Lipglossoholic

Det finns 3 saker som jag aldrig kan få nog utav, som jag konsumerar oavsett om jag behöver det eller ej. En av dessa saker är läppglans. Bjooti frågade vad vi har för produkter i handväskan och det fick mig att fundera... Dessa 13 produkter är de jag använder oftast:

1. Protective Lip Salve från Himalaya (köpt i Indien)
2. Rose från FACE Sthlm
3. Glas Klar från FACE Sthlm
4. Cerise Juciy Tubes från Lancome
5. Rosa läppglans (nr 15) från Collistar
6. Strawberry Lip Balm från Rose Bud
7. Caregloss & Shine från Nivea
8. Bloomberry (nr 10) från Clinique
9. Soooo Pink (nr 07) från Clinique
10. Maxi Melon (nr 04) från Clinique
11. Pure Plump (nr 01) från Clinique
12. Gloss Stick (apricot pink & rasberry red) från Solo
13. Time Shimmering lip balm från ACO

Vilka är era läppglans favoriter?

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag gillar Diors Addict och Kiss.

Har du gjort designen på bloggen själv? :)

8 okt. 2007 16:28:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Angelica: Ja, Dior Kiss har jag haft, den vta smakar gott som sockerkaka haha =) Japp har fixat det i photoshop :)

8 okt. 2007 16:43:00  
Blogger Sabine sa...

Åh, vad många fina! Jag har samma från Face som jag gillar sen älskar jag mitt beige Milkgloss från Biotherm.

8 okt. 2007 19:58:00  
Anonymous Anonym sa...

De va inte lite de;)

10 okt. 2007 20:25:00  
Anonymous Anonym sa...

jag älskar solos gloss stick

12 okt. 2007 22:57:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->