ETIKETTER

onsdag, oktober 31, 2007

Jessicas egna favoriter

Läste precis en intervju med Jessica Alba där hon delade med sig av hennes sminkfavvosar. Tänkte dela med mig av dem till er...

1. Foundation.
Min favorit är en lätt variant från Laura Mercier.

2. Läppglans.
L'Oreals
i rosa toner för att mina läppar inte ska se så stora ut.
3. Dagcrème.
När jag är i solen är Dermalogicas SPF 45 ett måste.
4. Ögonskugga.
Stilas
skimrande skuggor får ögonen att se piggare ut.

5. Mascara.
Jag gillar Lanc
ôme Définicils som förlänger fransarna.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Den mascaran har jag, riktigt rktigt bra är den

1 nov. 2007 10:56:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sophie: Har faktiskt inte testat, kanske borde göra det =)

1 nov. 2007 10:57:00  
Anonymous Designermode sa...

Finally she got style

4 apr. 2013 18:07:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->