ETIKETTER

tisdag, oktober 30, 2007

Bara H&M

Dagens önskan är idag en specialare. Allting kommer nämligen från plånboksvänliga H&M. Med detta vill jag visa att man faktiskt kan få ihop en snygg outfit som ser exklusiv ut, även om den kommer från en varukedja. Kul att man kan skapa den känslan utan att använda sig utav massa designerplagg. Jag är speciellt fäst vid skorna (daah). Den lilla svarta är ett klassiskt plagg som har många olika former - funkar alltid! Själv tycker jag att kombon guld, svart och rött är urläckert! =)

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

aaahh vilka fina skoooor!!!

30 okt. 2007 08:45:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Jaa jag håller helt och hållet med. Riktigt snyggt att matcha med ett rött läppstift. Som pricken över i:et!

30 okt. 2007 13:27:00  
Blogger Unknown sa...

Less (cash) is more!
Jag älskar H&M. För lite pengar kan man se ashet ut!

30 okt. 2007 16:55:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->