ETIKETTER

måndag, september 24, 2007

Riktigt äckligt!

Tycker jag i alla fall. Men snart är det tisdag och efter tisdag så brukar veckan gå väldigt fort. Har haft en lång dag. Har hunnit med några timmar i skolan, en runda på stan och en fika med en väninna. Är fortfarande utmattad från helgen så ikväll kommer jag somna snabbt. Hur har er måndag varit?

Ps! Såg precis en video på youtube som är från Tv 4:as ring-in-och-tävla-program, där programledaren helt plötsligt spyr. Jag hatar spya och mådde illa när jag såg det, vill ni se det så hittar ni länken här. På egen risk.

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Fikat med kompis på stan & nu är det dags att riva tapeter...

Mitt liv är så glaumouröst. Not.

24 sep. 2007 20:11:00  
Anonymous Anonym sa...

åh tråkig måndag men ännu värre tisdag, onsdag torsdag.. :P dumma skola haha

25 sep. 2007 16:14:00  
Anonymous Anonym sa...

aa fyfasiken va snuskigt!

25 sep. 2007 16:15:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->