ETIKETTER

lördag, september 15, 2007

Nyinspelade avsnitt

När jag var liten brukade jag sitta som fast klistrad framför detta program! Ikväll klockan 20:00 visar SVT 1 första delen ur den nya säsongen. Ska bli kul och se ifall jag fortfarande tycker om serien? Ett problem är dock att serien "Drömprinsen" som jag följer, visas på SVT 2 samma tid! Gaah! Någon som ska se?

Svensson, Svensson
Del 1 av 13. Åren går men familjen Svensson består. Gustav är bortrationaliserad från Posten, Lena har slutat på banken och jobbar som kommunalpolitiker. Sonen Max jobbar till Gustavs stora förtret på bank. Dessutom har dottern Lina flyttat hem från London med sin nya kille John och bonusbarnet Greta. I rollerna: Allan Svensson, Suzanne Reuter, Gabriel Odenhammar, Claudia Galli, Felix Engström, Embla Hjulström. Källa: SVT


Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

haha, älskar den serien! Julavsnittet är nog det roligaste! :)

15 sep. 2007 15:24:00  
Anonymous Anonym sa...

jag ska kolla! rolig serie ;)

15 sep. 2007 16:53:00  
Anonymous Anonym sa...

Haha ja jag läste någonstans att de skulle komma tillbaka! Gud vad roligt, det borde man ta en titt på :D

15 sep. 2007 18:02:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Annika: haha just det!!! Det brukar jag faktiskt kolla på varje jul haha

Charlie: jaa se den :D

Helena: Ja verkligen, missa inte :D

15 sep. 2007 18:16:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->