ETIKETTER

lördag, september 01, 2007

Lördagsfika

Mina lördagar kan ibland vara väldigt sega eftersom jag återhämtar mig efter hela veckan. Brukar mestadels ta det lugnt och göra saker jag tycker om. Fika med vänner är en favorit syssla och idag känns det som en riktig fikadag haha. Skulle inte ha något emot att se ut såhär. Klänningen känns helt rätt, gillar stickat och dessutom känns det mer mysigt nu när det blivit så kyligt ute. Kappan från DvF skulle jag verkligen inte tacka nej till, love, love, looove it. Vad ska ni göra idag?

Kappa från Diane von Furstenberg
Pumps från Christian Louboutin
Klänning från Catherine Malandrino
Örhängen från Erickson Beamon
Plånbok från Miu Miu

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

jag ska nog bara se på film idag och slappa.. grymt läckra skor!

1 sep. 2007 17:12:00  
Anonymous Anonym sa...

Mmm, den röda Miu Miu-plånboken skulle jag kunna tänka mig. :)

2 sep. 2007 14:51:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->