ETIKETTER

tisdag, september 25, 2007

Indiskas mode

Idag blev det lite impulsshopping efter skolan. Gick in på Indiska och överraskades av massa fina erbjudanden. Hittade en riktigt fin tröja (299:-) med gömda fickor framtill. Den är ganska pösig, men tight nertill. Satt riktigt snyggt. Köpte dessutom lite armband (39,50:-) och två halsdukar (79,50:-), kunde inte välja vilken färg jag ville ha så köpte båda haha. Eftersom jag handlade över 500 kr fick jag en check på 50 kr till nästa köptillfälle, woho! Dessutom fick jag vänskapsband som går i färgerna lila, rosa och vitt. Kul grej!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Indiska. Får kika in för det är nästan en affär jag glömmer bort när det gäller kläder..

Bra tips!!

26 sep. 2007 13:46:00  
Anonymous Anonym sa...

Har också ett vänskapsband, hahah :P Dom är söta eller nå :P

26 sep. 2007 21:51:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har den där rosa sjalen, underbar!

27 sep. 2007 22:06:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->