ETIKETTER

torsdag, augusti 23, 2007

Vem väljer du?

Vilken klänning är din favorit?
Efter att ha sett Amanda Bynes serie What about you (den med Beverly Hills-Kelly), har hon blivit en liten favorit hos mig. Det är inte bara henne jag gillar, utan även hennes utsökta klädsmak. Hennes senaste film är den kända musikalen Hairspray (med bl.a. John Travolta och Michelle Pfeiffer) och jag längtar tills den kommer till Sverige. Här ovan ser ni olika klänningar som Amanda haft på premiären av filmen i olika städer i USA. Klänning nr 4 är faktiskt den som finns att köpa på Topshop, nämligen den ur Kate Moss kollektion.
Eget kollage med bilder från Instyle

Etiketter: , ,

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Klänning nr 4 är nog min favorit :D

23 aug. 2007 20:27:00  
Blogger Sabine sa...

Åh, jag vill också se den filmen. Så ett klipp från den härromkvällen i So You Think You Can Dance.. Jag gillar topshopklänningen jättemycket. Dock helst i vitt!

24 aug. 2007 11:43:00  
Anonymous Anonym sa...

Nummer 1, älskar färgen :)

24 aug. 2007 14:11:00  
Blogger Shop Vogue sa...

Nr 3!!!

LÄTT

24 aug. 2007 20:24:00  
Anonymous Anonym sa...

Den längst till höger är beautiful! =D Vad fint de blir med bloggen! =) kraaaam!

24 aug. 2007 21:08:00  
Anonymous Anonym sa...

Hmmm jag väljer nog nr 2!! Läcker!

24 aug. 2007 21:19:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->