ETIKETTER

söndag, augusti 26, 2007

Nicky Hilton kan!

Måste bara dela med mig av denna bild. Det här är så jädra snyggt så att det inte är sant! Nicky lyckas matcha allt i sin outfit, fast med olika färger - I soooo like! Knepet är att ha en mönstrad topp med många färger som smälter bra ihop. Själva toppen ligger i fokus och därför ska allt annat vara ganska enkelt. Både väskan (denna från Balenciaga) och skorna matchar linnet, tack vare alla färger som finns att välja mellan. Sjukt snyggt Nicky!
Eget kollage med bild från Instyle

Etiketter: , ,

3 Comments:

Blogger Sabine sa...

AGREE! Hennes linne skulle jag verkligen vilja ha i min garderob!

26 aug. 2007 14:05:00  
Anonymous Anonym sa...

mmm.. helt okej men jag gillar inte skorna och väskan är ganska ful.

26 aug. 2007 16:57:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sabine: ellerhur! :)

Sandra: Smaken e som baken, jag tycker skorna är riktigt fiina!

26 aug. 2007 18:42:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->