ETIKETTER

onsdag, augusti 29, 2007

Mina Cocoo favvisar!

Jag älskar Cocoo och jag ska tala om varför.
1, de säljer snygga smycken som är inspirerade av de mest kända designersmyckena och dessa är väldigt bra budgetalternativ med bra kvalité. 2, de säljer smycken som kan finnas i andra butiker du inte kan gå till. Exempelvis så köpte jag detta vita ormarband från Urban Outfitters när jag var i Sthlm. Jag betalade 298 kronor för det, Cocoo säljer det för
195 kr. Men hallå lixom :P De har dessutom det armbandet i svart. Jag kommer köpa den svarta ormen, det stela skärparmbandet (145 kr) och skärparmbandet av läder (145 kr)...

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

ormarbandet är sjukt snyggt!

30 aug. 2007 14:08:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sigrid: Ellerhur! Ska köpa det svarta också! :)

30 aug. 2007 18:16:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->