ETIKETTER

söndag, augusti 26, 2007

Öhhh... Färgade Leggins?!?!?!

Ja, det här med färgade leggins... Vad tycker ni om det egentligen? Hade en diskussion om detta med några vänner. Jag kan hålla med om att det ser riktigt bra ut på vissa personer, då främst modeller och kändisar. Men i verkligheten då? Skulle jag gå runt i rosa leggins här i Jönköping skulle jag nog mer känna mig som en clown. Vad tycker ni? Jag tror att sånt kanske funkar bättre i storstäderna där människor är mer uppdaterade vad det gäller mode. I småstäderna skulle det bara dra tills sig konstiga blickar. Haha, kan berätta att när jag åkte upp till Luleå förra sommaren, hade jag på mig minishorts med svarta leggins, då fick jag minsann konstiga blickar av alla på stan :P Min egna åsikt är att färgade leggins är riktigt snyggt, men ibland funkar det faktiskt bara inte... tyvärr... buhu. Får vänta tills modet kommer hit och det känns mer "naturligt" att ha färgade.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger anna sa...

Jag bor på ett ganska liten ställe, men jag tror att jag struntar i eventuella blickar jag får.. jag vet ju själv att det är snyggt / modernt ;)

27 aug. 2007 15:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->