ETIKETTER

onsdag, augusti 29, 2007

Ge bort ett presentkit

Idag fyller som sagt Sandra år och detta är vad jag köpte till henne. Vill samtidigt tipsa er läsare om att tänka i mer kreativa banor när ni ska köpa presenter. Det viktigaste är ju att er vän blir nöjd med presenten. Först och främst ska man utgå utifrån vad vännen tycker om för något och vad hon/han har för intressen. Därefter sätter man ihop ett litet kit med många olika saker. I detta fall plockade jag ihop ett litet skönhetskit bestående av:
- 2 dusch/scrub vantar
- 4 st olika ansiktsbehandlingar
- 1 ansiktssvamp
- Ett set med rakhyvlar
- Duschscrub
- Bodylotion
- En necessär
Jag försökte desutom hålla ett rosa tema igen allt, då det är en färg Sandra gillar. Jag tycker att det är mkt roligare att få presenter som det ligger lite tanke bakom än en tråkig presentcheck. Sen kan man ju göra ett kit innehållandes en check, det är det inget fel på =) Godis och choklad är ännu en grej som passar bra i ett kit!

Etiketter: ,

7 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jättefin paket du gav!

(Själv fyller jag år den 2:e oktober och tycker om blått...;-)

29 aug. 2007 19:27:00  
Anonymous Anonym sa...

tack så jätte mycket maria, blev jätte glad! bästa presenten :) puss och kram sandra!!

29 aug. 2007 21:26:00  
Anonymous Anonym sa...

Jättesmart! den iden ska jag verkligen sno ;)

30 aug. 2007 16:56:00  
Anonymous Anonym sa...

Vilken fin present :) Den iden snor jag med mig :)

30 aug. 2007 22:56:00  
Anonymous Anonym sa...

Va söt ide! Vart har du köpt necessären föresten? jätte söt!

26 sep. 2007 22:53:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Emelie: från H&M faktiskt =)

26 sep. 2007 23:16:00  
Anonymous Anonym sa...

Ååh såå bra :)
Jag fick en gång av min kompis en slags kruka fylld med godis :D svårt att förklara hur det såg ut men bra var det iaf :)
Kraaam Lina

12 aug. 2009 12:15:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->