ETIKETTER

söndag, augusti 12, 2007

Fredrik Ljungberg hjärta Elena Paparizou

Jag hittade ett riktigt roligt test som visar vilken kändis som passar en bäst. Efter varje fråga man svarar på, elimineras en kändis. Efter att ha eliminerat Alexander Skarsgård, Mikael Persbrandt och Martin Stenmark väntade jag mig det värsta... MEN HALLÅ JAG FICK FREDRIK LJUNGBERG! Kan erkänna att jag varit lite halvkär i honom som yngre hahaha... anyway, kul test, you should try it!

Ps! Testade även kändiskvinnorna, jag passade bäst med Elena Paparitzou hahaha! Det borde ju betyda att Fredrik och Elena skulle passa bra ihop!?

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Kul test! Jag hoppades på Måns men fick Stenmarck...

12 aug. 2007 22:39:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag fick Martin Stenmarck, helt okej.. ;D

13 aug. 2007 13:03:00  
Anonymous Anonym sa...

Haha, vilket kul test. Jag har redan förträngt vem jag fick... haha!

13 aug. 2007 18:40:00  
Anonymous Anonym sa...

kul test!!

13 aug. 2007 22:38:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->