ETIKETTER

måndag, juli 09, 2007

Kändis: Gisele Bündchen

Låt dig inspireras av supermodellen Gisele Bündchen! Hon har bl.a. anlitats av företag som D&G, CK, DKNY och Victoria's Secret. Giseles personliga klädstil är inte heller så dum, personligen skulle jag själv kunna ha på mig det hon har. Vad tycker ni om Gisele?
1. Klänning, Monsoon
2. Mascara, Clinique
3. Klänning, Monsoon
4. Rouge, Guerlain
5. Brun-utan-sol, Chanel
6. Sandaletter, Anne Michelle
7. Kajalpenna, Sephora
8. Pumps med öppen tå, Donna Girl
Eget kollage med bilder från ovan nämda företag.

Etiketter: , , ,

5 Comments:

Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Giselle är snygg. Ett tag var hon fasligt smal men nu är hon OK igen.

9 juli 2007 19:38:00  
Blogger Kerstin sa...

Shit vad du är grym på kollage :)

9 juli 2007 20:26:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag älskar Gisele, hon är helt klart en av världens vackraste kvinnor :)

9 juli 2007 23:45:00  
Anonymous Anonym sa...

Härmed utmanar jag dig att visa upp din skosamling :)
Meddela gärna mig om du antar utmaningen,vore kul att se!
Ps. min kan du se i bloggen ;)
Kram Aura

10 juli 2007 01:36:00  
Anonymous Anonym sa...

snyggt kollage med Gisele!
Tack för tipset om att jag kan köpa den på tradera eller cdon.com :D

11 juli 2007 14:40:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->