ETIKETTER

fredag, juli 27, 2007

Gyllene damer

Triss i gult! Vem av dessa kvinnor väljer du när det gäller deras outfit? Jag måste erkänna att Evas klänning är fantastiskt snygg! Gillar verkligen materialet och modellen. Skorna är lika läckra de med! Ge mig, ge mig! Vems stil är mest lik din egna? Även om Brittanys klänning är snygg, skulle jag aldrig ha på mig något sådant... Kristen tycker jag missar genom att matcha skorna och klänningen, hon borde bryta av med en accentfärg istället. Go Eva! Vem väljer du? Gör ditt val!
Eget kollage med bilder från Instyle

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Eva

28 juli 2007 00:47:00  
Blogger Puman sa...

Eva!! hennes klänning är såååå snygg! :)

btw: jag är kär i hennes skor oxå.

29 juli 2007 10:40:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag gillar Brittanys klänning bäst! Men Evas är också väldigt vacker..

29 juli 2007 16:31:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag väljer Kristen Bell. Den var enkel och snygg!

29 juli 2007 21:00:00  
Anonymous Anonym sa...

Gillar Brittanys klänning jättemycket. Men Eva är snyggast i sin!

30 juli 2007 00:38:00  
Anonymous Anonym sa...

eva longoria om man bortser från skorna ;)

2 aug. 2007 01:13:00  
Anonymous Linn sa...

Jag skulle absolut välja Evas klänning! Så himla vacker och stilfull. Och dom gröna skorna ger ett lite roligt men smakfullt inslag :D

31 maj 2009 13:40:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->