ETIKETTER

onsdag, juli 11, 2007

Bloggens första tävling!

Garanterat inte den sista heller... Enligt statistikprogram har jag riktigt många läsare, men det är färre som lämnar en kommentarer efter sig, vilket är helt ok, jag är bara nyfiken på vilka ni alla är :) Tävlingen går därför ut på att ni antingen:
1. lämnar en kommentar
eller
2. mailar mig på fashionfame@hotmail.com
där ni talar om vilka ni är. Behöver inte vara någon utförlig information, bara en eller två rader om varför ni läser min blogg. Nya som gamla besökare är välkomna att delta! Du behöver inte ha en egen blogg för att delta!
Priset är denna CD med "Ner-i-vikt-Yoga" från Topp Hälsa, som kan vara bra för kroppen fastän målet inte är att gå ner i vikt.
Tävlingen avslutas om ca en vecka. Vinnaren lottas fram. Det tillkommer inga avgifter. Mitt beslut kan inte överklagas. Lycka till!
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Etiketter:

15 Comments:

Anonymous Anonym sa...

OJ! Vad trevligt. Det är första gången jag är här inne skall jag erkänna. men har sett din blogg på bloggtoppen.se och nu när jag är här inne så förstår jag inte varför jag inte kommit hit tidigare :) Gillar layouten starkt, den tilltalar verkligen ögeat!

11 juli 2007 23:03:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej maria! :D mitt namn är Dalida a.k.a Psyduck, adidas, dalidas, ey du..osv............

jag läser din blogg för att jag är kär i dig men det vet du inte så säg det inte till någon!

ähh whatever du vet att jag behöver den där skivan jag väger snart ett ton! :P nä skojar ge den till en av dina läsare som du inte känner, pyss & kram

12 juli 2007 01:22:00  
Anonymous Anonym sa...

Hittade hit genom att du kommenterade hos mig :)
Tycker att din blogg är otroligt snygg i designen och upplägget! :)

12 juli 2007 01:31:00  
Anonymous Anonym sa...

FinaM tycker om din blogg för det är fin blogg, med fina inslag av en salig blandning och för att du är en fin människa och det lyser igenom. Kram

12 juli 2007 07:00:00  
Blogger Kerstin sa...

Åh, jag har den DVD:n redan... Kram.

12 juli 2007 07:49:00  
Blogger Puman sa...

Tjena bruden!
Varför läser jag din blogg? Här är det ljust och vackert. Du blandar läsvärda inlägg med vackra bilder. En varierande blogg! :)

12 juli 2007 08:31:00  
Anonymous Anonym sa...

Trevligt, hittade precis hit efter din kommentar på min blogg:)...riktigt snygg blogg måste jag säga...ska kika vidare på bloggen nu../josiee

12 juli 2007 09:17:00  
Anonymous Anonym sa...

Ja jag är nog en utav dom som kommenterar alltför sällan. Men en ständig läsare av din blogg är jag allt! Du skriver bra och har en härlig blandning av godsaker i bloggen och just därför tittar jag in här ofta.

12 juli 2007 16:09:00  
Anonymous Anonym sa...

man blir addicted till din blogg.. måste kolla om du har uppdaterad..kollar på din blogg mer än jag kollar min hotmail..haha
fashionfame är liksom en elektronisk version av en mode tidning som jag har velat köpa men när man är en snål student som jag är så har man andra prioriteringar..ur blog keeps me updated with no cash to spend.. förutom när jag ska köpa stuffs som du tipsat om! ;) //karla (luleå :)

14 juli 2007 10:14:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag läser många modebloggar, och det är många jag åkerkommer till varje dag, bland annat din. Den är bra, du har bra stil och handrar kläder i min prisklass. Du visar helt enkelt att stil inte handlar om pengar utom om snygga kläder o.s.v.

14 juli 2007 16:05:00  
Anonymous Anonym sa...

läser din blogg regelbundet men är nog en av dom som inte lämnar kommentarer men ibland händer det:) din blogg är den enda som jag verkligen längtar tills den uppdateras eftersom den har allt en läsvärd blogg ska ha=)

14 juli 2007 17:53:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Hej!

Tillbaka från minipaus. Jag läser din blogg för att jag gillar mode men är inte SÅ besatt av det att jag kan tänka mig att lägga alla pengar på det. Därför blir det en lagom nivå på tipsen. Så gillar jag också att det blir personligt och inte bara mode.

kram !

15 juli 2007 12:34:00  
Anonymous Anonym sa...

Läser din blogg för att du är BÄST!!! du blandar inslagen och det är helt enkelt intressant att läsa....Snygg sidda oxo
/rachel

15 juli 2007 23:42:00  
Blogger Hanna sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

17 juli 2007 21:55:00  
Blogger Hanna sa...

Klart jag inte bangar när det ligger en present i potten. Vink vink, här är jag.

Gillar bloggen för dina påhittiga inlägg. Schysst blandning av mode, musik och helt oviktiga små roligheter.

17 juli 2007 21:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->