ETIKETTER

onsdag, juli 04, 2007

And do you know?

Vem har inte hört Enriques Ping-Pong sång spelas over and over again på radio? Jag skulle nog inte kalla mig ett Enrique Iglesias-fan men igår kom jag över hans video på youtube och jag lade märke till att hans prick på högra kinden är borta. Han opererade bort den år 2003 och jag måste säga att han faktiskt ser annorlunda ut utan den. Nu lägger man märke till hela hans ansikte istället för en liten prick. Vad tycker ni? Är det någon som vet vem tjejen i hans video är? Hon som är med i slutet? Hon är ju riktigt vacker! Jag råkade dessutom få se hans spanska version av låten och jag måste säga att den är mycket bättre än den engelska! Den spanska versionen är så bra att jag börjat gilla killens musik...

Se Enrique Iglesias engelska video här och hans spanska video här. Se dem!!!

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Isabelle sa...

Jag har för mig att hon heter Yesica Toscanini. Sjukt vacker är hon i alla fall. Det är liksom i sådana här stunder man blir grooovt avundsjuk och också vill se ut så :( Fuusk!!

11 juli 2007 19:58:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Isabelle: är det sant? tack så mkt! :D Ja hon är riiiktigt vacker!

11 juli 2007 20:04:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->