ETIKETTER

måndag, juni 11, 2007

Vad har hänt?

Hej alla. Tänkte skriva en liten rapport om vad jag haft för mig de senaste dgarna. Jag vet att bloggandet har gått väldigt trögt, har helt enkelt haft fullt upp med skolan och massa annat. B-uppsatsen är iaf inlämnad och i fredags var det sista skoldagen. Dessutom tog folk studenten här i Jönköping i fredags så ett stort grattis till alla ni som tagit studenten! I lördags var jag på min väninnas förlovningsfest som var riktigt lyckad. Troligtvis kommer jag berätta mer om detta och visa bilder lite senare. Igår (söndag) var första dagen då jag verkligen vilade och tog det lugnt. Det är sommarlov och vädret kunde inte varit bättre! Spenderade denna dag ute i solen - underbart! På torsdag åker jag till Linköping för att fira en annan vänninas student, ska bli riktigt kul! Hörs snart igen! Kramar //Maria

Etiketter:

8 Comments:

Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Det är ju så ibland att det riktiga livet tar tid... Men säkert är det roligare att blogga när man är tillbaka då...

kram

12 juni 2007 10:35:00  
Blogger Hanna sa...

Woho Linköping! En härlig stad det där.. hehe. Vilken skola ska du till?

12 juni 2007 16:32:00  
Blogger Puman sa...

Kom tillbaka snart.
KRAM

12 juni 2007 17:45:00  
Anonymous Anonym sa...

ANDERSLJUNGSTEDSSKOLAN SKA HON TILL!! hohoho

12 juni 2007 19:20:00  
Anonymous Anonym sa...

Längtar tills du kommer !!!

12 juni 2007 19:21:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: haha preciis ;) kommer på torsdag ;)

12 juni 2007 19:28:00  
Anonymous Anonym sa...

lägntar tills du åker :D

12 juni 2007 22:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Skönt att höra att allt är bra! Ha det gott! Stor kram

13 juni 2007 05:51:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->