ETIKETTER

söndag, juni 24, 2007

True Love

För några veckor sedan förlovade sig en av mina bästa vänner. Jag närvarade på deras förlovningsfest tillsammans med ca 60 andra nära och kära. Jag hade riktigt, riktigt roligt och jag är nog inte ensam om att tycka det. Vet att det är ett par från festen som följer bloggen, visst hade vi kul? :) Vi dansa och åt gott hela kvällen och måste bara påpeka att chokladtårtan var riktigt smarrig hihi. Stort grattis till er båda, D och M! Ni är underbara! Passade på att göra ett litet kollage från kvällen för lite inspiration för er läsare :)

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Å vad mysigt med förlovningsfest!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

24 juni 2007 18:33:00  
Anonymous Anonym sa...

jupp!vi hade det riktigt riktigt kuuul, trots det heta heta värmen! och ja, den där chokladtårtan får det verkligen att vattnas i munnen:) haha. ha det bäst vännen/z

24 juni 2007 21:50:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sophie: Ja, underbart! :)

Z: Ja visst hade vi kul :D Det måste vi göra om ngn gång hahaha Kram på dig gumman!

24 juni 2007 21:59:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Jag har varit på en förlovingsfest.. Det är inte så jättevanligt eller? Konstigt för det är ju en supertrevlig sak!

25 juni 2007 13:01:00  
Blogger Anette sa...

Häftigt med fest för förlovning, har jag aldrig hört talas om förut!

26 juni 2007 17:23:00  
Blogger Anette sa...

Anette:
nettansliv.blogg.se

26 juni 2007 17:24:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->