ETIKETTER

torsdag, juni 07, 2007

Topp eller Flopp - Rihanna

Här kommer förra veckans reultat...
Topp 57 %
Flopp 43 %
Totalt antal röster: 103

Rihannas outfit är inte ful ändå blev det en ganska jämn kamp mellan topp och flopp. Hon har på sig en alot-going-on-tröja som jag brukar säga, dvs att de är mkt färger på en och samma gång. Detta funkar med rätt plagg till och jag tycker att hon tonar ner det bra med mörka jeans. Tänk er om hon skulle haft en kjol i samma mönster... hmm... Glöm inte att rösta på denna veckas Topp eller Flopp!

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag gillar verkligen Matthew Williams-toppen! Tycker den är härlig färgsprakande. :)

7 juni 2007 18:06:00  
Blogger Mill sa...

Jag tycker att det var riktigt snyggt! Skulle kunna tänka mig toppen helt klart.

8 juni 2007 13:49:00  
Blogger Ivana sa...

Toppen skulle nog kunna bli så mycket snyggare på någon annan. Jag vet inte men det är verkligen något som gör att just hon inte passar i det

10 juni 2007 12:02:00  
Blogger Keers. sa...

Det är snyggt men samtidigt lite avslappnat. Supersnyggt. Vore jag inte feg skulle jag vilja ha den där toppen! :)

10 juni 2007 16:36:00  
Blogger Puman sa...

Topp! Jag gillar färgen :)

10 juni 2007 22:24:00  
Blogger Sabine sa...

Jag röstade topp! Tycker att hon gör toppen rättvisa med de svarta jeansen. Jag hade gärna haft outfiten själv!

14 juni 2007 14:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->