ETIKETTER

fredag, juni 01, 2007

Gratis mat? Man tackar!

Gratis är gott, vem håller inte med om det? Igår fick jag hem en massa gott te från Lipton och idag kom en stor frysbox hem innehållandes färsk kyckling. Passar mig perfa eftersom jag ÄLSKAR kyckling. Imorgon blir det grillfest, syrran och hennes man kommer hit från Sthlm dessutom. Tack Lipton och tack Buzzador som låter oss testa på saker gratis - we like!
Vill du också ha gratisprylar hem? Anmäl dig hos Buzzador!!! För mer info om Buzzador klicka här. Vill du anmäla dig, klicka här.

Etiketter: ,

4 Comments:

Blogger Keers. sa...

Jag fick också té hem igår! Supergott!

1 juni 2007 12:30:00  
Blogger Mill sa...

Härligt! Gratis är verkligen gott.

1 juni 2007 14:34:00  
Blogger Ebba sa...

jag har precis blivit medlem för någo dag sen. Hoppas att man får nånting. :) Ha det så bra!

1 juni 2007 18:52:00  
Blogger Puman sa...

Det blev grillfest för mig också! :)

3 juni 2007 09:28:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->